من بیمارستان که بودم شکمم چهار روز کار نکرده بود تکون های بچمم کم. شده بود
شکمم باد کرده بود سفت شده بود خیلی وحشتناک
به محض اینکه سوپ و روغن زیتون خوردم. شبش شکمم کار کرد
فرداش هم. شکمم شل شد هم تکون های نی نی بهتر شد
پرستار میومد چک. میکرد انقباضامو. گفت اصلا انقباض نداری فقط بخاطر روده هام شکمم سفت بود
اگه شکمت سرتاسری سفت بشه همراه با درد اون انقباض
منم همینطوریم نمیدونم اصلا باید نگران باشم یا نه .یبوست هم شدم .شایدم نخفه . اما میگیره ول میکنه
منم دارم نمیدونم سفت میشه بچه به گوشه سمت شکمم کج میشه با به تیر وحشتناک بعد ول میکنه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.