۲ پاسخ

مارک نرس هارویز میدم خیلی خوبه تا دوسالم میشه داد جتی بیشتر دلپیچه رو از بین میبره بادمعده راحت دفع میکنه پی پی هم میکنه

توتاپیکام هست
اونومیدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی