طلا بخر
گ.و.ز
فک کنم حدود یه تومن ماهیانه بده.من پولم گذاشتم صندوق سرمایه گزاری کمند داخل بورس .به ازای هر ده تومن که سهم بخری 250 میده.بیشتر بانک میده بهم
هیچی نمیده
به نظرم بخوابون اگه میتونی بازپرداخت بدی
مثلا طرح مهربانی بانک ملی
۳ماه دیگه معادل پولتو میده
بنظرمنم بده طلای بدون اجرت
فقط نگه دار پولتو
ماهی 1تومن
اصلا نزار ...فعلا وقت این کار نیس
الان همچین ریسکی نکن وسط جنگ چیزی ام نمیده به درد نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.