۶ پاسخ

دکتر به من گفت ۳۷ هفته و ۲ یا ۳ روز برمیدارم دیگ کامله بچه

صدرصد کامله

نه یه سالم بزار بمونه توشکمت😐😐معلومه که کاملههه

اره من 38و3روز سزارین شدم هیچ مشگلی ام نداشت

اره بابا از ۳۶ کامله

بله که کامله
به سلامتی
من هفته دیگه میرم میشم 38 و 2 روز

سوال های مرتبط

مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی