تجربه زایمان طبیعی پارت 2و اخر

تصویر
۹ پاسخ

وای خدایا چقد وحشتناکه زایمان طبیعی

دو ساعت فقط زور زدی وقتی ۱۰ سانت بودی؟

واییی

بی حسی نداشتی ؟

اگه برگردی عقب بازم طبیعی زایمان میکنی؟ یا سزارین ممکنه انجام بدی

چرا با زندایت رفتی

🥹🥹منم فک کنم طبیعی باشم خیلی میترسم اون هفته باید برم بیمارستان

دو ساعت بخیه خوردی😑😑😑

واای خدا ده سانت باز شدی باز بخیه چرا😭

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۳ ماهگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۷ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی