بااین چیزهایی که تعریف کردی بنظرم یکم هزینه میکردی با دکترت قرارداد میبستی بهتر بود
ماماهمراه هم میگرفتی
دیگه انقدر دستکاری نمیشدی بلانسبت شمارو موش ازمایشگاهی گیر اوردن هرکی اومد بالاسرت ۴تا چیز یادبگیره
حدودا چند ساعت درد کشیدین تا بدنیا اومد؟
خداروشکر عزیزم.انشاالله قدمنورسیده مبارکباسه براتون.ممنون بابت اطلاعاتی ک دادین خیلی مفید بود 💚🎀
من ک با خوندن این تجربه ها انگار هربار دارم با همه مادرا زایمان میکنم و بعید میدونم توانایی طبیعی داشته باشم و متاسفانه ب سمت سزارین روونه میشم🥲
آخه که چقدر میترسم
خداروشکر بخیر گذشت خوشحال شدم
خدا کنه برا من و نی نیمم بخیر بگذره
کدوم شهری ؟؟؟ کدوم بیمارستان رفتی ؟
اخ زایشگاه بستری بودم انقدر ازینا دیدم داشتم میخوندم گریم گرفت واقعا مادر شدن بزرگترین کار دنیاست قشنگ تک تک صداهات و لحظاتتو اونجا دیدم کمش ۷.۸تا زن اونجا پیشم زایمان کردن با تکتکشون گریه کردم منم .شکرخدا تموم شده و نینیت سلامت تو بغلته خدا واست نگهشداره🥰
قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم 🩵🪐
وای چ سخت
😕واقعا چرا من ماساژ شکمی نشدم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.