بله پوشک خوبیه راضیم
البته به پسر من مولفیکس و مای بی بی و هانیز میسازن هر سه تاش ولی هانیز و مای بی بی از مولفیکس بهترن بنظرم
سلام عزیزم. من از ۹ ماهگی پسرم هانیز استفاده میکنم و راضی هستم. هم جذبش خوبه هم بوی بد نمیگیره هم وقتی زیاد ادرار کنند شل نمیشه، از چسبش هم راضیام
بهترین پوشک هانیره
عالی من از نوزادی استفاده میکنم
من شبا هانیز میبندم جذبش بهتر از شورتی هس
عالیه
انتخاب دوم من بعد از شورتی ما ی یبیه
چند بار استفاده کردم خوبه
من راضیم
دختر به مایبیبی حساسیت داد
مولفیکسم احساس میکردم بو میگیره سریع
اما با هانیز اوکیه ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.