۳ پاسخ

نه عزیزم
دختر من از ۳ ماهگی میل نشستن داشت، دکترش گفت وقتی مایله ینی آمادگیشو داره، فقط پشتش بالش بذار کمرش درد نگیره

زوده گلم
من از ۶ ماهگی نشوندمش الانم از حالت چهار دست و پا خودش برمیگرده میشینه

فکرکنم یکم زوده کمرش درد می گیره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی