اشکال نداره الان پسرمو بنشونم‌ تکیه بزنه و بشینه

۵ پاسخ

زوده بنظرم

دختر من غلت نمیزنه هنوز
ولی کامل مستقل میشینه

من همیشه تو بغلم میشونم تو ماشینم کامل نشسته رو پام بس فضوله نمیخوابه! گوشه ی مبلم گاهی چند لحظه میذارم ولی از جلو یهو خم میشه دستمو جلوش نگه میدارم در حدی یکم یاد بگیره

عه نی نی ت همسن پسر منه

من هنوز ننشوندم فقط ت بغل

چند وقتشه

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۷ ماهگی