۴ پاسخ

با یه فنجون اب قاطی کن بده خالی نده اذیت میشه معدش

من دوتا سربطری با نصف کمتر لیوان اب و نبات قاطی میکنم میدم

کم رفلاکس داره بدم بدتر میشه

اره

سوال های مرتبط