۱۳ پاسخ

من موزوپودرمغزیجات وکره وبادوم وقاطی میکنم میدم

من توی فرنی میزنم خیلی مقویه

موز رو تیکه کن روش بمال بده بخوره
اگر موزو هنوز له میکنی توی پوره موزش بریز
تست حساسیت بگیر حتما

با شیره انگور یا خرما هم خوشمزه میشه توی فرنی یا شیرموز میشه یخورده ریخت روی نون تست میشه زد

من سیب رنده میکنم ی قاشق چایخوری هم کره بادم زمینی قاطیش میکنم، هم خوشمزه میشه هم سیرکننده، تست حساسیت هم بگیر ، در کل هم باید کم داد

با آب گرم یه مقدار رقیق کن
من اینطوری میدم به پسرم
از هفت ماهگی هم بهش دادم

حتما تست حساسیت بگیرین

چون حساسیت زاس من تا الان ندادم

نون رو یکم باشیر یا آب خیس کن بعد کره بادوم زمینی بزن روش و با دست گلوله های کوچولو درست کن بده بخوره من اینجوری میدم

بادام زمینی حساسیت زاست ندی بهتره

با عسل یا چیز شیرین
تنهایی خوب نیست

با فرنی

یکم توش عسل بریز خالیش اصن مزه نمیده

سوال های مرتبط

مامان هلین کوچولو♥️👶 مامان هلین کوچولو♥️👶 ۱۵ ماهگی