من حوله گرم میکنم میزارم رو شکمش پستونک میدم دستاشو میگیرم رو پام میزارم مشخصه درد داره ولی گریه و جیغ نمیزنه … دمر کنش شکمشو بزار رو پات کمرشو ماساژ بده … دارو هاشو سر وقت بده هرچی شکمش کار کنه دردش کمتره
از همسرتم بخوا یه مدت شبا کمکت کنه برای نگه داری از بچه، نوبتیش کنید که هم کمکت کرده باشه هم دوتاتون خوابیده باشید یه مقداری
با روغن زیتون شکمشو ماساژ دورانی ساعتگرد و ماساژ ILU بده
پاهاشو تو شکمش جمع کن
داروهای ترکیبی عطاری ها هم متاسفانه خوبن و به بچه کمک میکنن تخلیه کنه
کییه اب گرم بذار رو دلش ببین چطوره من پسرم از ۶صبح دلدردا و زور زدنش شروع میشه براش کیسه اب گرم میذارم اروم میشه میخوابه
قهوه بخور عزیزم یا اسپرسو
تجربه خودم رو بگم
بدنش رو با وازلین چرب کردم و ماساژ دادم
خیلی کم آب جوش و نبات دادم
پاهاشو ماساژ دادم که نفخش بیاد بیرون
خدا بهت توان بده انشالله
قطره هم میدی بش آروم نمیشع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.