نه همون تایمه
اگر ۳۰ اسفند هم بیاد همون میخوره و چهار سال یکبار تولدش میشه😅
استرس داری؟
اون قدیم بود از این کارها میکردن الان نمیشه
نه نمیشه ، ولی زندایی من خودش کارمند بیمارستان هست پسر داییم ۳۰ اسفند دنیا اومد سال کبیسه بود دیگه چون با کادر بیمارستان آسنا بود گواهی تولدشو زده 1 فروردین ،شمام اگر یه آشنایی چیزی داشته باشین شاید بشه
دخترمن یک نیمه شب دنیااومد تاریخ روز بعد رو زدن. حتی ساعت دقیق دنیااومدن رومیزنن.اصلا تغیر نمیدن
چرا دکترت شخصی برداره میزنه یکم ولی دولتی نه و اینکه عزیزم 37هفته و چن روزته
نه من پرسیدم گفت حتی برای چند دقیقه هم تغیر نمیدن
نه نمیشه فروردین کرد
من ۲۹ اسفند تولد خودمه 😁😁
نه همون تایمه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.