۵ پاسخ

حالا مثلاً دختر من که 5/5/95 دنیا اومده یا من که 7/7/77 دنیا اومدم چه گلی به سر دنیا زدیم😅😅😅😅

امیش خداخدامه زونجاتیم بیه ماندوبومه له حاملگی اصلا حاملگی دومم راحت نبو فقط ژان وناراحتی بومه لسری

انشاالله به سلامتی زایمانه دکی وله باوشی دگری توکلت به خدای به خوی بوت آسان دکاتوا..

آمپول که بزنن معمولا تا دوسه ساعت بعد زایمان میکنی

عزیزم شنبه میشه ۳۰ خرداد شما خیلی خودتو نگه داری بازم تا ۳۱ زایمان میکنی نه ۴

سوال های مرتبط