۱۱ پاسخ

حالا تاریخ انقدراام مهم نیستا! 😐
فکر نمیکنم تاثیر خاصی تو سرنوشت آدما داشته باشه🤷‍♀️

ولی گفتن فقط تحرک،پیاده روی،ورزش مخصوصا اسکات زدن خیلی تاثیر داره،وزنم بالا نمیتونم ورزش کنم

من ک قرار بود بستری بشم بستریم نکردن،با اینک زعفرون آویشن روغن کرچکم خوردم هیچی به هیچی،از ۳۷ هفته دهانه رحمم ۱ونیم سانت

منم 10 تیر برام تاریخ زده ولی هنوز خبری از درد نیست 😣

ازت ان اس تی میگیرن،انقباض نباشه برمیگردونن من ۴۰ ام تموم شده بود رفتم برگردوندن دوباره رفتم دیگه امپول فشار زدن ولی واقعا اذیت شدم

پیاده روی ۳ تا ۴ ساعت. بین پیاده روی یک استراحت کن دوباره شروع کن امپول فشار اگه بزنی خیلی زایمان برات سخت میشه. کا رت به سزراین می کشه. شانسیه

فقط ماساژ سینه بده که دهانه رحمت باز شه
۳ ۴ ساعت پشت سرهم ماساژ بده هم خودت هم از شوهرت کمک بگیر ماساژ نوک سینه

منم ۱۱تیر طبق ان تی
طبق پریودی ۱۴تیر

منم ۱۰ تیرم
ولی دکترم گفت نهایتاً شنبه میخوابونمت

بدون درد بری ان اس تی میگیرن انقباظ و اینا نداشته باشی کاری برات نمیکنن

بدون درد بری خیلی اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد