۶ پاسخ

خب راست میگه چیزی نیست
رفلاکس پنهان
شیر تو بینی میپره و حالت خس خس داره

ببرش جااحمدشاه فرهدمنم همینجوری بودزیردستم خس خس داشت یباربردم گوشش شیطون کرخوب خوب شد

رفلاکسه

بخور سرد بالا سرش روشن کن هرشب

آره دخترمنم رفلاکس داره سینش خس خس میکنه

اگه علائم سرماخوردگی نداره رفلاکسه

سوال های مرتبط