۷ پاسخ

نوش جان ولی چقدرخلاقی اون من بودم می‌نشستم سوپ درست میکردم چقدرخوبه که مامانش اینقدرخلاقه🥳🥳

منم دلم خواس از این بخورم طرز تهیه بگو😂😂😂

رفیق بی کلک فقط مااادر

الان باید پاشم درست کنم دلم خواست🤦🏻‍♀️😶‍🌫️

چه جوری درست کردی ؟؟ من مجرد بودم خیلی نودل میخوردم یه بار حالم خیلی بد شد خیلی خیلی بد داشتم‌ میردم دیگه نخوردم وسه همین اصلا به بچه م ندادم تا حالا من خارجی میخوردم شاید ایرانیا قابل اعتمادتر باشن یه بار باید برای دخترم امتحان کنم

شبیه غذاهای کره ای😋

ظاهرش خوشمزه هست دلم خواست 🤣

سوال های مرتبط

مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ ۳ سالگی
مامان فسقلی کوچولو مامان فسقلی کوچولو ۳ سالگی