بذار ۸ هفته برو انشالله اون موقع ضربان هم میشنوی😍❤️
نه خیلی زوده
تو طبق پریودی میگی پنج هفته شیش روز
اینم درنظر بگیر بچه کوچیک تره از این تاریخ
من شیش هفته پنج روز رفتم سونو. گفت پنج هفته و شیش روزی ضربان قلبم داشت😍
منظور اختلاف یه هفته ای کمتر بیشتر هم درنظربگیر
من ۶هفته ۳ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود
من رفتم قلب نداشت هنوز
احتمال داره هنوز نشده باشه
میگن از 8 هفته بزین برای سونو قلب
خیلی زوده گلم باید ۸ هفته بری اگر تشکیل نشوده بود باز ۱۰ هفته بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.