۷ پاسخ

بذار ۸ هفته برو انشالله اون موقع ضربان هم میشنوی😍❤️

نه خیلی زوده

تو طبق پریودی میگی پنج هفته شیش روز
اینم درنظر بگیر بچه کوچیک تره از این تاریخ

من شیش هفته پنج روز رفتم سونو. گفت پنج هفته و شیش روزی ضربان قلبم داشت😍
منظور اختلاف یه هفته ای کمتر بیشتر هم درنظربگیر

من ۶هفته ۳ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

من رفتم قلب نداشت هنوز

احتمال داره هنوز نشده باشه
میگن از 8 هفته بزین برای سونو قلب

خیلی زوده گلم باید ۸ هفته بری اگر تشکیل نشوده بود باز ۱۰ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری