خانما از این شیاف برای یبوست استفاده کردید ؟

تصویر
۲ پاسخ

اره نزاری هاااا میسوزونه و فشار میاره به روده تا ته ته روده رو تخلیه میکنه اسهال میشه

اگه درش باز نکردی ببر بده شیاف گلیسرین بگیر خیلی خوبه درد هم نداره و نمیسوزونه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی