هر چهار ساعت دو برابر وزنش پاراکید بده
پوشک کن چون جیشش باعث میشه زودتر خوب شه
پمادشم مرتب بزن
از روز دوم ختنه از شکم به پایین رو بزن تو آب ولرم در حد 5دیقه🩵
سعی کن پوستش رو بکشی عقب و پماد بزنی ک چسبندگی درست نکنه🍀💗
من هر ۴ساعت مسکن میدادم پوشک ی سایز بزرگ تر میبستم و البته بازم شل میبستم ک اذیت نشه رو آلتش پماد تتراسایکلین پر میکردم و نصف گاز تمیز میذاشتم روش و پوشک میکردم فرداش پاهاش و شستم روز چهارم حمومش کردم
پسر منم حلقه گذاشت دیروز. گفت هر بار پوشک عوض میکنی پماد موپیروسین بمال هر 12 ساعت 2 سی سی آموکسی سیلین بده و هر موقع اذیت بود دو برابر وزنش بهش استامینوفن بده. بعد 4 روزم ده دقیقه تو آب جوشیده ولرم بذار قبل 4 روز اصلا آب نخوره
عوض کردن باند استفاده از پماد چشمی بعد هر تعویض دادن قطره هر چهار ساعتی
انقدر سخت بود حتی نمیخوام در موردش حرف بزنم خدایا شکرت از این مرحله سخت عبور کردم.هوووووف پسرم اندازه من اذیت نشد
من پسرم سنش کمتر بود ختنه کردم
روز اول باز گذاشتمش
پماد زدم تا چهار روز
بعد اومد سه روز تو آب و بتادین قرار دادم به مدت ۵دقیقه زیر یه هفته خوب شد
بعد اونم پماد آ د زدم
من امروز ختنه کردم . والا گفت تا ۴ روز اب نزن .بعد ۴ روز حموم کن اب بزن بشورش
پماد تتراسایکلین داده گفت سه بار روزی بزن روش
گفت پوشکش کن باز نذارش اصلا. ادرار خودش خوب میکنه زودتر
استامینفنم گفت نده ولی اگه دیدی خیلی اذیته بده
سعی کن بیشتر بازش بذاری ک هوابخوره،زیادپوشکش نکن،پمادشم مرتب بزن
حلقه پسرمن بعد۵روز افتاد
پماد بزن همه ش تند تند عوض کن پوشک و بشور هرچی بیشتر بشوری خیس بخوره زودتر جدا میشه
قطره هم میدادم هر ۴ ساعت در روز هم صبح و طهر و شب ده دقیقه باز میذاشتم کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.