به قول مامانم هرجا رفتیم خاستگاری اول جیش بچه رو نشون بدیم بگیم اینجوره اگه قبول میکنی تا بیایم 🥲🫢🤣🤣
من ۲ماه و ۲هفته بود ختنه کردم به روش سنتی و بخیه خداروشکرعالی بود فقط سه چهار ساعت اول نارحت بود بعدش تا ادرار کرد خوب شد. روز اول بهش هر چهار ساعت پاراکید دوبرابر وزنش میدادم قبل از ختنه هم نیمساعت قبلش بهش دادم
آره من ختنه کردم خیلی خوب بود
من ۴۷روزگی ختنه کردم به روش حلقه پیش جراح عالی بود خداروشکررررر🤲🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.