سلام خانما تو واژنم خیلی تیر میکشه چرا؟😕

۳ پاسخ

واسه من که داره میشکنه🥲🥲🥲

چون بچه فشار میاره بهش مال منم درد می کنه گلم

چون بارداااری😂عادت نکردی به این‌دردا

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۲ ماهگی