خانما ی باردار شما چه نوع منیزیمی میخورین عکسشو میذارین ؟

۵ پاسخ

مگنی زد،واقعا خوبه،اگر نیازته بخور،کلا اگر میخوای بخوری دوز بیشتر از ۲۵۰ نگیر چون مولتی هم داره

مگنیفورت

مگنیفورت

نمیخورم

من مگنی ول ، ولی دکتر گفت هفته ای ۲ الی ۳ بار بخور

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری