۱۴ پاسخ

منم این ماه اقدام کردم
نمیتونم صبر منم
یه سقط داشتم
داغون شده روحیم

نمیترسین وضعیت بدتر شه من میخوام درس شه بعد

من،،،

من✌🏻ولی خب میدونم که نمیگیره الان دوساله نگرفته مطمئنم بازم خبری نیس

من✊🏻

من من من 😊😊😊

من الانم ۳ روز از موعدم گذشته و درد پهلو و زیر شکم دارم امروزم معده میسوزه و هنوز بیبی چک نزدم

من 🙃

من✋🏻

من🥹🇮🇷امیدوارم همه چی درست بشه🙏🏻

من ..

من این ماه اقدام کردم چون بچه مو از دست دادم

من...

من 👆

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری