۱۰ پاسخ

من موعدم۳۱ اردیبهشت هستش از روز ۱۴م پهلوی چپم و تخمدان چپم درد میکنه امروز صبح هم زیر شکمم سمت راست تیر کشید دیگه علائم خاصی ندارم ولی خیلی امیدوارم خدا ناامیدمون نکنه امروز بی بی زدم منفی بود روز ۲۳م هستم

من موندم سی ام

منم ۳ خرداد موعدمه این ماه دوتا ازاد سازی زدم امیدم بخدا و حضرت علی اصغره ۵ تا فولیکول غالب داشتم

من موعدم ۱ خرداده بدون هیچ علائمی🫠

درد پا و حساس شدن روحیه

منم دقیقا ۱ خرداد موعدمه... علایمی ک دارم گز‌گز نوک سینه هام و‌خیلی خیلی کم درد سینه... گاهی هم تیرکشیدن پهلو و سنگینی شکم...

من اقدام هستم 31موعدمه ولی فعلا علائم ندارم

من اقدام کردم موعدم ۶خرداد دیروز یا دو روز پیش تخمکم ازاد شده هنوز ک علائمی ندارم شما چی؟؟

عزیزم من فردا موعدم بی بی چک زدم منفی حالتای پریود میاد و میره نمی‌دونم دیگه چی میشه

دقیقا من همون تاریخم و‌اقدام کردم توکل به خدا ♥️

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری