اینکه من هیچ علائمی ندارم غیر طبیعی نیست؟😢

۶ پاسخ

منم مثل توام تقریبا یکم درد پریود دارم و اشتهام کم شده

منم ندارم😕

چرا اتفاقا باید خداروشکر کنی🥹
من از هفته ۵ حالم داغون معدم به هم ریخته و هرچی میخورم انگار سم خوردم😭

نه ممکنه اصلا علائم نداشته باشی.

نه زوده هنوز

نه هرکسی یجوره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری