شما میدونی علامت پسر چیه ؟
از هفت هفته شروع میشه به غلط کردن میوفته ادم😭
معمولا از، ۶هفته ب بعد شروع میشه
منم هنوز ندارم
من از ۷ هفته ب بعد فهمیدم ویار چیه قبلش فقط گرمم میشد و بی حال بودم
بله عزیزم کاملا طبیعیه بعضی ها از ۷یا۶ هفته ویار شروع میشه و بعضی ها ویار ندارن نگران نباش عزیزم همه بدن ها مثل هم نیست
عزیزم صبر کن از هفته 7 حالتو میپرسم🤣🤣منم اوایل هیچی نبود فقط سوزش معده بعد هفته هفت شرو شده تا الان تازگیا یکممممم بهترم 😁😁
زوده هنوز گلم
الان احتمالا فقط درد پریود داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.