اینکه من هیچ علائمی ندارم طبیعی واقعا؟

۸ پاسخ

شما میدونی علامت پسر چیه ؟

از هفت هفته شروع میشه به غلط کردن میوفته ادم😭

معمولا از، ۶هفته ب بعد شروع میشه

منم هنوز ندارم

من از ۷ هفته ب بعد فهمیدم ویار چیه قبلش فقط گرمم میشد و بی حال بودم

بله عزیزم کاملا طبیعیه بعضی ها از ۷یا۶ هفته ویار شروع میشه و بعضی ها ویار ندارن نگران نباش عزیزم همه بدن ها مثل هم نیست

عزیزم صبر کن از هفته 7 حالتو میپرسم🤣🤣منم اوایل هیچی نبود فقط سوزش معده بعد هفته هفت شرو شده تا الان تازگیا یکممممم بهترم 😁😁

زوده هنوز گلم
الان احتمالا فقط درد پریود داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری