شنبه نوبت سزارین دارم خیییییییلی میترسممممم

۱۴ پاسخ

چند هفته میشی؟

نترس عزيزم انشالله بسلامتي بغل بگيريش واسه ماام دعا كن 🥲🩷
نيني چن كيلو بود كه ميخواي سزارين كني ؟

بهترین روزه
کاش منم شنبه سزارینم بود

اصلا نترنس عزیزم موقع عمل که اصلا متوجه نمیشی آمپولشم اندازه آمپول زدن معمولی درد داره
بعد عمل یکم درد داری که بهت مسکن میزنن البته همینکه بچتو بغل کنی همه دردا یادت میره کلا

علایم سفت شدن شکم هم دارید ؟

منم مخصوصا از سوند ولی از طبیعی بهتره
روز زایمان چند هفته و چند روز میشی

منو شنبه نوبت سزارین دارم خیلی ذوق دارم😍😍

وووای روز دیدار فرا میرسه 🥰🥰🥰😍

اصلا هیچ ترسی نداره قراره جوجه رو ببینی بغلش کنی بوش کنی
لذتش بیشتر از هرچیز دیگه هست

عزیزم🥹اصلا نترس انشاله بسلامتی بغل بگیریش🥹😍

چ ترسی خوشگلم خوشحال باش💃نی نی رو میبینی

عزیزم انشالا به سلامتی زایمان کنی فقط به این فکر کن که نی نی خوشگلتو میخوای ببینی

اصلا ترس نداره خیلی بهتر و راحت تر از طبیعیه برو به امید از خدا با نی نی خوشگلت برگرد

نبابا نترس دیگه قراره نینی رو ببینییی🥲❤️

سوال های مرتبط

مامان کایا مامان کایا ۵ ماهگی