سلام ببخشید ببخشید
کسی میدونه درد لابیا برای چیه ؟؟؟؟

۹ پاسخ

منکه تازه ۳ روزه درد استخوان واژن گرفتم🥴🥴🥴

یه جا نوشته بود به خاطر خون رسانی بیشتر درد میاد سراغ قسمت تناسلیمون منم لابیام بزرگ شده بعضی وقتا میخواره هنوزم کو تا از فرم بیفتیم بشه یه چیز عجیب غریب😂😂

فشار از داخل و بزرگ شدن رحم باعثشه

فک میکنم راه میرم اینجوری میشه
اونروز پیاده رفتم بهداشت و برگشتم هم درد گرفت

دیروز صبح آشپزخانه شستم بعدازظهر هم رفتم بازار

زیاد ک سرپا وایسی فشار میاد ب اونجات

وای منم همینجوریم
استخوان واژن ک افتضاح درد داره

سلام هممون داریم عزیزم استخون واژنم میخاد بترکه از درد

استراحت کو رابطع داشتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان گيلاس مامان مامان گيلاس هفته سی‌ودوم بارداری