سلام من اومدم انتي 🥹١١ هفته و ٦ روزم

۶ پاسخ

به سلامتی عزیزم منم 11هفته و 6روز بودم رفتم ان تی

خوش بحالت من دو هفته دیگه باید برم تا دوهفته دیگه دق میکنم ایشالا بچه سالم سلامت باشه😍😊

کجای گلستان رفتی سنو

به سلامتی

منم دیروز رفتم ۱۲هفته بودم🥺🥺🥺همه چیز خوب بود خداروشکر جنسیتم بهم گفت

به سلامتی گلم

سوال های مرتبط

مامان ❤👶🏻ایاد👶🏻❤ مامان ❤👶🏻ایاد👶🏻❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری