بعضی دکترا 38 هفته سزارین میکنن بعضیا تا 39 هفته صبر میکنن
یک هفته الی ده روز
برا من برسم ۳۷ سز میکنم یعنی از تاریخی که گهواره و انتی برام زدن سه هفته باس بیام عقب تر
اخر خرداد یا اول تیر میشه فک کنم برات
میوفته یک تیر اینا یا اواخر خرداد
سوال منم هست
معمولا 38هفته وچندروز به بعد برا سزارین
ده روز عقب تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.