۸ پاسخ

بعضی دکترا 38 هفته سزارین میکنن بعضیا تا 39 هفته صبر میکنن

یک هفته الی ده روز

برا من برسم ۳۷ سز میکنم یعنی از تاریخی که گهواره و انتی برام زدن سه هفته باس بیام عقب تر

اخر خرداد یا اول تیر میشه فک کنم برات

میوفته یک تیر اینا یا اواخر خرداد

سوال منم هست

معمولا 38هفته وچندروز به بعد برا سزارین

ده روز عقب تر

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد