من وسط واژنم سرپا میشم درد میکنه 😔چیکارکنم

۶ پاسخ

آره دکتر منم گفت طبیعیه شیاف بذار

من پهلو به پهلو میشم استخون واژنم انگار میخواد بشکنه😖

ماه آخر بیشترم میشه 😭😭😭من الان اصن نمیتونم بخوابم انقد درد میکنه 😭

ورزش کششی، قرص کلسیم منیزنیم، صبر

هیچی گلم طبیعیه رحم که جا باز میکنه بچه بزرگتر میشه درد میگیره

کاری نمیشه کرد منم اینجوریم بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان 🐀 موش کوچولو🐀 مامان 🐀 موش کوچولو🐀 هفته سی‌وچهارم بارداری