۴ ببند
من بچم ۶ کیلوعه ۴ پلاس میبندم
۲ خیلیییی کوچیکه ۳ هم کوچیکه ۴ بگیر
من تا میبینم خط میندازه پوشکشو عوض میکنم چون گناه داره بچه ب مرور اونجا باز میسوزه....
مولتی روزی یک سی سی ک میشه معادل یک قاشق چای خوری
من دکتر گفتی روزی 25قطره بده چون وزنش کم بود داد وگرنه باید آد میدادم شما که وزن بچتون خوبه چرا مولتی میدین؟
منم شماره سه میبندم معمولی میبندم رد میندازه شل میبندم میده بیرون چهار نگرفتم ولی میگم شاید بزرگ باشه
عزیزم وزن تولد بچتون چقدر بود؟
منم نگران وزنشم ولی adمیدم بهش
پوشک هانیز خیلی سایزش مناسبه
هانیر ببندی بهتره
نه مشکل سایز پوشکه من هم سن و وزن بچه شماس خیلی وقت بود ۳میبستم
الانم یک هفته هست ۴ میبندم
مولتی باید از ۶ ماهگی ب بعد بدی چرا از الان میدی!؟
اره یکم ۳ رو شل ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.