میشه ۳۷ هفته و ۳روز زایید ؟ اونجوری تاریخ تولدش میشه ۵/۵/۵
🤭

۱۳ پاسخ

میشه اما بع ریسکش نمی ارزه اگر مشکلی نداری حتما بذار بچه برسه به ۳۸ هفته تاریخ اصلا مهم نیست

برامن ۱۴.۵.۵.۱۵

آره عزیزم میشه زایمانت سزارین باشه میشه ❤

اره میشه به دکتر بگی انجام میده و. قبلش داروهاتو. درست میکنه ک به بچه بد نباشه

منم میخوام دقیق اون روز باشه 😁😁😁

برای من تاریخ زایمانم همون تاریخه 😊

چه فکرایی میکنیا😂

من ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم فکر کنم بشه عزیزم

اگه سزارین باشی میشه

مال منو زده ۵/۵/۴ی روز دیگه اگه خدا بخواد دیر تر بیاد میشه ۵/۵/۵

بستگی به دکتر داره

منم اونموقع 39 هفتم
میترسم درد طبیعی بگیرم تا اونموقع 🥲🥲
دوست دارم سزارین بشم

وااااای منم اتفاقا این تاریخ می‌خوام اگه بشه
تازه با تاریخ تولدم یکی هست😍😍

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان سانیار مامان سانیار ۲ ماهگی
مامان ارشک 🩵 مامان ارشک 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری