من صبح زدم گفت هیچ عارضه ای نداره فقط ممکنه امروزو فردا جاش درد بگیره
عزیزم خودت با هزینه خودت زدی یا بهداشت گفت بیا بزن ؟
من که زدم اولش بیحال شدم شدید
بعد تب کردم ی کوچولو حس سرماخوردگی بدی داشتم
بعدشم لرز کردم ی شب کلا هی عرق میکردم یهو بدنم یخ میشد خیلی بد بود🥲
من زدم
تو خواب لرز خیلی شدید گرفتم بعدش هم تب و سرگیجه داشتم
رفتم دکتر گفت استامینوفن ساده بخور
تا دو روز حالم خوب نبود
من دست درد داشتم همون حا که وامسن زده بودن
منزدم ۱روز دستم کمی درد گرفت خوب شد راحته عزیزم بزن
من چند روز پیش زدم درد خاصی نداشتم فقط تا روز بعدش سردرد بودم ،گفت شاید دستت سنگین بشه و درد بگیره دستم دردش زیاد ک اذیت بشم خفیف بود
من زدم هیچی نشد😒
من تا۳روز دست درد داشتم
من چندسال پیش برای زخم زدم دستم درد گرفت و تب داشتم
میگن تا ۲ ۳ روز طبیعیه بعدش خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.