استامینوفن بخور
یه استامینوفن ساده بخور من دیروز زدم فقط یکم دستم درد میکرد دیگهیچ علائمی ندارم
من نزدم چی؟
عزیزم آب زیاد بخور
استامنیفن بخور خوب میشی منم همینطور بودم.
مامان آیا رو میگم تو ۲۸ هفته زده
آهان.
۲۸ هفته واکسن زدی ؟؟؟
منم شوهرم مخالفه میگه واسه بچه بد نباشه
😔😔😔😔😔
کی واکسن زدی؟
منم احتمالا ۳۰هفته بزنمش🥲
استامینوفن ساده بخور هر 6 ساعت
وای نگو منم ساعت۱۱ واکسن زدم
واجب بزنی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.