بچها ببلاک ای ار رو با چه شیشه ای میدید؟

۲ پاسخ

بیومیل ar میدم با شیشه دکتر براون

بعضی وقت ها میریزم توی سرلاک خوری میدم بعضی وقت ها هم با شیشه شیرش به سختی

سوال های مرتبط