۱۴ پاسخ

عشق سیاه و سفید
جدید نیست ولی خیلی قشنگه

این دریا طغیان خواهد کرد

اشرف رویا
خلیفه
زیرزمین
این دریا طغیان خواید کرد
محبوبم تویی

گلها و گناهان خیلی خیلیییی خوبه من شبا هم وقتی دخترم می‌خوابه تا ساعت ۳.۲نگاه میکنم

از کجا میبینید؟

آقای اشتباه

چشمانت دریای سیاه

شهردور ،این دریا طغیان خواهد کرد،موزه معصومیت

rفریحا

شربت زغال اخته

تو کسی هستی ک دوسش دارم

من الان دارم گوزل رو میبینم یکم قدیمیه ولی ارزش دیدن داره مثل فیلم های الان بی محتوا نیست

مثل رویا

استانبول ظالم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی