ایلیا خیلی قشنگتر از حسین هستش
چندسال دیگه بچه بزرگ بشه میگه چرا این اسمو برام انتخاب کردی
حسام.....
حامی
درسته شاید شما حسین رو دوست داشته باشین ولی بنظرم باید اسمی برای بچه انتخاب کرد که سالها بعد خودشم دوست داشته باشه، احتمالش کمه با وجود اسمای جدید و قشنگ بچتون از اسم حسین خوشش بیاد، حامی خیلی قشنگه 😁
حامی
حامین
ایلیا جدیده به دوست داشتن خودت نگا نکن نسل جدید ذهنیت مارو ندارن یچیز بروز بزار
حامین
هامین هم قشنگه عزیزم
حامی ام قشنگه
آریا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.