قنداق فرنگی خیلی واجبه واقعا بنظرم بهترین چیزی که بچه رو میشه توش نگه داشت ،خدا سازنده اش رو حفظ کنه ،اما آغوشی اصلا نیازی نیست که...
کریر بهتره
سوییسی خوبه فرنگی نه
خب این الانا لازم میشه دیگه حتما ببر
هیه بعد مرخص نمنیه ایستیسن ب اوشاغی گویاسان
تو کریر بزار سرد بود پتو بنداز روش
واسه بعد عید اگه زایمان کنی مناسب نیست چون گرمه
اره.
اره ببر برا بیمارستان تا خونه لازم میشه هوا سرده هنوز برا بچه
کریر بهتر هست ببری
هوا اگه گرم باشه فکرنکنم استفاده شه، کریر یا ازین اغوشی سوییسی ها بهتره
سوال منم هس ولی زایمان من اردبیهشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.