دختره منم امروز واکسن دو ماهگی شو زد الان توی خونه خیلی گریه میکنه به قدری که صداش گرفته
مرکز بهداشت باز بود امروز؟من که گفتم احتمالا نیستن،دیگه گذاشتم بعد عید ببرمش
دکتر ب من گفت ۲۴ساعت اول هر ۴ساعت قطره پاراکید اندازه وزنش ۲۴ساعت بعدی هر ۶ساعت .روز اول کمپرس اب سرد روز دوم حوله گرم بزار روش
پاهاشو ببند ک تکون نده
کمپرس سرد بذار روز اول
روز دوم گرم
پاراکید هم هر ۴ ساعت روز اول
تبشم هر دوساعت کافیه چک کنی
من خودم هر پنج دقیقه چک میکردم ک گفتن لازم نبوده
۳۷/۷ب بالا هم تب حساب میش
از الان تا یک هفته ۱۰روز دیگه خوابش مشکل پیدا میکنه بی قرار میشه شیر خوردنش کم میشه طبیعیه نگران نباش
قطره استامینفون روزاول هر4ساعت روز دوم هر6ساعت بده بهش روزاول کمپرس سردفرداش گرم بزار روی پاهاش لباس زیادمتنش نکن
هر ۶ساعت پاراکید بده ولی اگه تبش بالا رفت هر ۴ساعت بهش بده خونه کمی خنک نگهدار لباس زیاد تنش نپوشون ک تبش بالا نره
کمپرس اب سر بزار رو پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.