منم دو دل بودم رفتم زدم اتفاقا خیلی هم راضی هستم که رفتم اول خیلی دو دل بودم به نظرم برو
من فقط یکبار اونم ژلیش انجام دادم اونم فقط واسه عروسیم 🥰
کاشت نزن کاور کن ناخن خودتو اینجوری بهتره
منم نوبت دارم امروز نمیدونم برم یان البته فک کنم جون اولین بارمه
دقیقا منم امروز نوبت داره نمیدونم برم یا ن🥴😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.