۴ پاسخ

عزیزم زود برو دکترت منم دیدم هفته های تو سرکلاژم بچه اومده بود پایین شدم مطلق روزی سه تا شیاف با امپول هفتگی

برو دکتر یا زایشگاه حتما نوار بهداشتی بزار چون زایشگاه نوارت رو چک میکنه ببینه جدیه یا ن

عفونت که نداری ؟

طبیعی هست خب این هفته ها رحم بزرگ تر میشه فشار به بخیه ها میاد لک میبینی منم سر دخترم سرکلاژ بودم تا زمانی که باز کردن هر چند وقت یک بار لک میدیدم به دکترم گفتم گفت طبیعی هست الانم سرکلاژم دیروز دکترم گفت ممکنه هفته که بره بالا لک ببینی نگران نشو

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری