۶ پاسخ

اصلا شبیه عید نیست تولد دخترمم ۵فروردین هیچ کاری نکردم

حالا تو این هاگیر واگیر فک کن مریضم شدم من

تصویر

امسال ایران عزادار هستش نه بوی عید هست نه چیز دیگه خوشحالی مردم کشور فقط پیروزی هستش

من اصلا کاری نکردم حتی یه گرد گیری هیجام نمیرم فقط خونه ی مادرم

نه شنبه عیده

وقتی غروب جمعس و تو جنگ چطور میخواست بشه
من فقط دیروز برای آریا خرید کردم و برای خودم ی شلوار و دوتا بلوز
حتی تولد آریا هم دوم هست من هیچ کاری نکردم
سفره هفت سین هم نمی‌خوام بندازم

سوال های مرتبط