خانومای هفته من تاریخ زایمانتون کیه

۶ پاسخ

11. اردیبهشت

گهواره زده ۲۸ اردیبهشت ولی اگه بریچ بمونه سزارین و دکتر توی ۳۶ هفته مشخص میکنه🥲😖

مگه از الان میگن؟

23اردیبهشت

۲۵ اردیبهشت تو سنو زده هنوز با دکترم صحبت نکردم ببینم چه تاریخی میزنع واسم

۲۰اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی