برو بیمارستان درد زایمانته گلم
احتمالا دردت شروع شده اگه شدیده برو بیمارستان
وقتی برسه به پنج ثانیه یکبار و منظم باشه ینی وقتته
چیشد رفتی بیمارستان؟
۳۹هفته وچند روزی؟؟؟
تو کلاسای زایمان میگفت تو دوساعت دوسه تا درد خوب یعنی شکمت سفت میشه از بالا درد میگیره تا پایین شکمت
آن شاللع راحت زایمان کنی برو زایشگاه
هر دو یا سه دقیقه بین ۳۰ یا ۴۰ ثانیه بگیر دیگه باید بری زایشکاه
عزیزم برو بیمارستان nst بده
خب درد زایمان اینجوری عزیزم
برو زایشگاه وقت زایمانته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.