۱۱ پاسخ

برو بیمارستان درد زایمانته گلم

احتمالا دردت شروع شده اگه شدیده برو بیمارستان

وقتی برسه به پنج ثانیه یکبار و منظم باشه ینی وقتته

چیشد رفتی بیمارستان؟

۳۹هفته وچند روزی؟؟؟

تو کلاسای زایمان میگفت تو دوساعت دوسه تا درد خوب یعنی شکمت سفت میشه از بالا درد میگیره تا پایین شکمت

آن شاللع راحت زایمان کنی برو زایشگاه

هر دو یا سه دقیقه بین ۳۰ یا ۴۰ ثانیه بگیر دیگه باید بری زایشکاه

عزیزم برو بیمارستان nst بده

خب درد زایمان اینجوری عزیزم

برو زایشگاه وقت زایمانته

سوال های مرتبط