باید با وازلین و روغن نارگیل و اینا چرب کنی
نیم تنه های گشاد بپوش از ریز لباسات پماد برای خارشتم از داروخونه یا دکتر بگیر
لباسای تنگ نپوش
چرب کن
روغن نارگیل و زیتون
روغن زیتون بزن هرشب
روغن زیتون
ولی اگه جایی که عرق میکنه باشه این خارش از قارچه…اگه دکتر نمیری پماد کلوتریمازول و بتامتازون روزی دو سه بار بزن
روغن بچه میزنم من حتی وقتی خارش میگیره میزنم آروم میشه
برا من خیلی اذیت میکنه گاها وای خصوصا نوکش ، باز چرب میکنم ی مقدار بهتر میشه
چرب کن
مرطوبکننده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.