۱۲ پاسخ

باید با وازلین و روغن نارگیل و اینا چرب کنی

نیم تنه های گشاد بپوش از ریز لباسات پماد برای خارشتم از داروخونه یا دکتر بگیر

لباسای تنگ نپوش

چرب کن

روغن نارگیل و زیتون

روغن زیتون بزن هرشب

روغن زیتون

ولی اگه جایی که عرق میکنه باشه این خارش از قارچه…اگه دکتر نمیری پماد کلوتریمازول و بتامتازون روزی دو سه بار بزن

روغن بچه میزنم من حتی وقتی خارش میگیره میزنم آروم میشه

برا من خیلی اذیت میکنه گاها وای خصوصا نوکش ، باز چرب میکنم ی مقدار بهتر میشه

چرب کن

مرطوب‌کننده

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری