۱۱ پاسخ

سلام اشلونچ انه ندا ضاک پیجی مسدود صار هاض جدید درخواستی اقبلی

مریمی 🥰 بیا

مریمی 🥰🌹

حیف نصف عمر دخترم پیشم نبود

تنش سالم آره زودمیگذره

چە حال خوبی ،چە عکس قشنگی خدا حفظش کنە سال های سالی بە حوشی وموفقیت درکنار هم زندگی کنید

مثل من زایمان کردی که عزیزم
من دخترم و با آمپول فشار زاییده😂

ووویی خوداا 😍😍♥️
اونجا هوا گرم شده؟

خداحفظش کنه

اره والا خیلی زود گذشت

اینم وقتی بدنیا آمد 😍😍

تصویر

سوال های مرتبط