فکر نکنم مشکلی باشه. قطره بینی سدیم کلراید اب و نمکه دیگه
۶ماه من ازدکتر سوال کردم گفت قطره بینی اشکال نداره بیشترای ازیه ماه استفاده شده باشه
روش مینویسه
بعضیاش یه ماهه
ولی بعضیاشم میتونی مدت طولانی استفاده کنی
حتما روشو بخون
حتما برگه راهنماشو بخون
یه ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.