۴ پاسخ

فکر نکنم مشکلی باشه. قطره بینی سدیم کلراید اب و نمکه دیگه

۶ماه من ازدکتر سوال کردم گفت قطره بینی اشکال نداره بیشترای ازیه ماه استفاده شده باشه

روش مینویسه
بعضیاش یه ماهه
ولی بعضیاشم میتونی مدت طولانی استفاده کنی
حتما روشو بخون
حتما برگه راهنماشو بخون

یه ماه

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری