همه اونجورین وقتی یکی میپرسه شکمت چقده ادم میمونه بگه چقده چون بعضی وقتا انقد کوچیک میشه خود ادم هم باور نمیکنه حاملس گاهی وقتا هم خیلی بزرگ
برا من بزرگ اما نه خیلی خوبه
وقتی نفخ میکنی بزرگتر میشه
من وقتی شکمم کوچیک میشه ضربه هاش رو تو پهلو حس میکنم و اونجاها میچرخه حس میکنم وقتی میره تو پهلو شکم کوچیکتر میشه
من صبحا اینحوری سبکه و شل انگار اصلا باردار نیستم آخر شب یکم باد میکنه
مال منم اینطوریه شدیم امپراطور بادها
بخاطر نفخ معده و روده هم هست
فکر کنم بخاطر تغییر وضعیت جنین باشه
ارهههه منم همین.یه روز انگار شکممداره میاد تو دهنم یه روز انگار گم میشه😁😁😁
ارههه منم همینطورم🥲🤭
منم همینم معمولا صبح کوچیکه شب بزرگ میشه😂
اره منم اینجوریم😂🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.